A Szövetségi Közlekedési Hatóság statisztikái 94,7%-os növekedést mutatnak az Alfa Romeo esetében az első három negyedévben 2022-hez képest.
A januártól szeptemberig tartó hónapokban 94,7 százalékkal több új autót regisztráltak Németországban, mint 2022 azonos időszakában. Csak szeptemberre vonatkozóan a Szövetségi Gépjárműszállítási Hatóság (KBA) statisztikái 24,4 százalékos regisztrációs növekedést mutatnak. Az Alfa Romeo továbbra is jóval az általános piaci fejlődés felett jár. Magán a piacon egyébként a KBA enyhe, 0,1 százalékos csökkenést regisztrált szeptember hónapban.
Szeptemberben a modellpalettáról ismét a kompakt SUV Alfa Romeo Tonale (36 százalék) végzett az első helyen. Majdnem ugyanennyi vásárló választotta az Alfa Romeo Giulia sportlimuzint (35 százalék). Az Alfa Romeo Stelvio sportterepjáró a teljes értékesítés 29 százalékát teszi ki.
„2023 három negyedéve mögöttünk van. A regisztrációk számának csaknem megduplázódásával az Alfa Romeo jelentősen jobban teljesített, mint a piac egésze az első három negyedévben. Különösen örülök annak, hogy ezt a folyamatos sikert teljes modellkínálatunk támogatja. Lendülettel lépünk az utolsó negyedbe. Az egész csapatom és az összes kereskedő a legnagyobb ambícióval azon dolgozik, hogy az egész 2023-as évet egyértelműen pozitív eredménnyel zárjuk” – jelentette ki Niccolò Biagioli, a Premium Brands Stellantis Germany vezérigazgatója.
Mindezek kiváló hírek a Biscione autógyártó számára, amely a következő hónapokban tovább akar növekedni, miközben a B-SUV-val kezdve a sort újabb és újabb modellek piacra lépésére vár. A B-SUV jövőre debütál, majd 2028-ig évente egy-egy új modell következik. Ezek között szerepel a Giulia és a Stelvio új generációja, egy zászlóshajó és egy E-SUV, amely az Egyesült Államok meghódítására szolgálna.
Kövess minket!