Az Alfa Romeo folytatja útját a TikTokon és az Instagramon. Egy 2022-ben született együttműködés keretein belül olyan kisfilmeket készítenek, amelyek képesek bevonni a különböző típusú követőket. A célközönség igen széles: a régi rajongóktól a potenciális új vevőkig mindenkit szeretnének megszólítani és megerősíteni a kapcsolatukat a márkával.
A szóban forgó sorozat, melynek címe “The Alfa Switch” lesz, három epizódból áll majd. Két főszereplője lesz, két Alfa Romeo rajongó, akik homlokegyenest ellenkező módon élik meg szenvedélyüket a történelmi Biscione márka iránt. Összehasonlításukon keresztül emelik ki a márka értékeit és lényegét. A két főszereplő Roberto De Rosa, a fotózás, a kortárs művészet és az utazás szerelmese, valamint egy gyönyörű 81-es Alfa Romeo Spider tulajdonosa, illetve Francesco Aquila, a Masterchef Italia egyik legnevesebb nyertese, aki egyben egy legújabb Tonale birtokosa is.
A történet alapját a két Alfisti autócseréje adja: Egy Alfa Giulietta Spider, egy ikonikus modell, amely a márka múltjának hagyományait és szenvedélyét képviseli és egy vadonatúj és innovatív Alfa Romeo Tonale Plug-in-Hybrid Q4, az Alfa Romeo jelenének és jövőjének szimbóluma, a márka elektromos átállás felé vezető modellje, amelynek célja a nagy teljesítmény és az alacsony környezeti hatás ötvözése. A két rajongó egy-egy olyan járműben próbálja ki magát, amely látszólag az eddig megszokottakkal ellentétes szellemiséget testesít meg, de amely ugyanazon hagyomány, a részletekre való egyforma odafigyelés és ugyanazon szenvedély eredménye.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A TikTokon és Instagramon is megtalálható előzetesek megjelenése után hamarosan indul maga a sorozat is, amelynek epizódjait a gyors akciók és ritmikus zene jellemzi majd. Az október 30-tól online elérhető sorozat az aresei Museo Storico del Biscione hangulatos környezetben kezdődik, ahol a sorozat főszereplői próbára teszik az Alfa Romeo iránti szenvedélyüket.
Kövess minket!